.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تجلیل از مدیران و کارمندان نمونه بابلسر
 تجلیل از مدیران و کارمندان نمونه بابلسر

 مدیران و کارمندان نمونه شهرستان بابلسر امروز شنبه و در پنجمین روز از هفته دولت تجلیل شدند .

به گزارش شمال نیوز، مدیر کل امور مالی و اداری استانداری مازندران در این مراسم با اشاره به اهمیت نیروی انسانی ، آن را پایدارترین عامل در تحول و توسعه جوامع بشری در تمامی سطوح دانست .
مرتضی ناصحی گفت : نقش مدیران در چیدمان نیروی انسانی بسیار حائز اهمیت است و به کارگیری نیروی کار ماهر و متخصص در ادارت موجب پیشرفت و توسعه آنها می شود.
وی با بیان اینکه تمام تلاش دولت تدبیر و امید در سه سال جاری ایجاد ثبات اقتصادی و آرامش نسبی در کشور است ، افزود : از اهداف مهم اقتصاد مقاومتی در دولت یازدهم ذخایر عمده سرمایه ای علاوه بر ظرفیت خاص هر منطقه ، توجه به نیروی انسانی متخصص و متعهد با تاکید بر ظرفیت های منطقه ای است.
مدیرکل اداری و مالی استانداری گفت : از دستاورد مهم دولت یازدهم کاهش چشمگیر تورم از 40درصد به هشت و نیم درصد است که تنها با مدیریت خوب و تدبیر مدیران توانمند این دولت امکان یافت .
وی افزود : رویکرد دولت برای رسیدن به رشد پایدار اقتصادی کاهش وابستگی به نفت و مشتقات آن است برای این که دولتی بودن اقتصاد مانع رسیدن به توسعه ملی است .
ناصحی اظهار داشت : امروز از افتخارات دولت تدبیر و امید کاهش هفت درصدی واردات و رسیدن به تراز اقتصادی صفر پس از 6 سال است .
وی ادامه داد : در دولت قبلی بدون هیچ نظارت کارشناسی و براساس روابط ، انتصابات ، استخدام ها صورت می پذیرفت ، در صورتی که امروز در این دولت مبنای استخدام شایستگی نیروها و قبولی درشرایط برابر از طریق آزمون سراسری است که موجب جذب افراد لایق و کارآمد در حوضه تخصصی آنها می شود.

در این نشست از کارمندان و مدیران نمونه شهرستان تجلیل شد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.04 seconds.